مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-07اقتصادي

درآمد معادن براساس شاخصه های توسعه نیافتگی توزیع شود


سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از ضرورت توزیع منابع و درآمد حاصل از 65 درصد از حقوق دولتی واصله از معدن کاران براساس شاخصه های توسعه نیافتگی استان ها به جهت کاهش فاصله بین استان های برخوردار و استان های غیربرخوردار در شاخصه های معدنی خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از ضرورت توزیع منابع و درآمد حاصل از 65 درصد از حقوق دولتی واصله از معدن کاران براساس شاخصه های توسعه نیافتگی استان ها به جهت کاهش فاصله بین استان های برخوردار و استان های غیربرخوردار در شاخصه های معدنی خبر داد.

حامد حسن نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 10 واحد صنعتی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسیده است.

که این میزان پروانه بهره برداری با 93 میلیارد و 100 میلیون تومان سرمایه گذاری در شهرستان های بیرجند، قاینات، فردوس و طبس ایجاد شده است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: ظروف یک بار مصرف آلومینیومی، تولید زغال از ضایعات منابع سلولوزی، محصولات بتنی و هیدروکربن سبک، تجهیزات ساختمانی چوبی، (کابینت چوبی و اوراق فشرده چوبی)، اکسید منیزیم و کربنات منیزیم، سنگ ساختمانی تزیینی و پودر میکرونیزه بتنی، از جمله تولیدات این واحدهای صنعتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد معادن براساس شاخصه های توسعه نیافتگی توزیع شود

درآمد معادن براساس شاخصه های توسعه نیافتگی توزیع شود