مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-31ورزشي

زورخانه اردستان بعد از 12 سال به بهره برداری می رسد


سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: پروژه زورخانه الغدیر اردستان بعد از گذشت تقریبا 12 سال به پیمانکار مربوطه تحویل داده شده و امیدواریم تا پنج ماه آینده به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، عباس روحانی سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان در جلسه مشترک با مدیران هیأت های ورزشی شهرستان، اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان در طول یکسال گذشته در زمینه های مختلف از جمله برگزاری مسابقات، مقام های قهرمانی کسب شده، اعزام ورزشکار به مسابقات و نظایر آن با رشد 355 درصدی تغییرات، رتبه اول را در بین سایر شهرستان های استان کسب کرده است.

وی افزود: در حال حاضر دریافت کارت بیمه ورزشی برای ورزشکاران ضرورت دارد و تاکنون حدود یک هزار و 450 نفر کارت بیمه ورزشی دریافت کرده اند البته با این توضیح که برخی کارت ها مربوط به اعتبار تا امروز بوده و برخی دیگر مربوط به اعتبار از امروز به بعد است.

روحانی در ارتباط با پروژه استخر شنا اردستان، تصریح کرد: پیمانکار پروژه استخر اردستان مشخص و قرارداد نیز با این پیمانکار منعقد شده همچنین حدود یک و نیم میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده و در دو روز آینده کار پیمانکار در قسمت اصلی استخر آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورخانه اردستان بعد از 12 سال به بهره برداری می رسد

زورخانه اردستان بعد از 12 سال به بهره برداری می رسد