مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-01اجتماعي

کرونا اثرگذاری مدرسه بر نشاط اجتماعی را نشان داد


در دوران شیوع کروناویروس که مدارس تعطیل بود، علیرغم فعال بودن همه دوایر و اکثر مشاغل، جامعه نشاط و روحیه لازم را نداشت، - ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت: در دوران شیوع کروناویروس که مدارس تعطیل بود، علیرغم فعال بودن همه دوایر و اکثر مشاغل، جامعه نشاط و روحیه لازم را نداشت، در این دوره، اهمیت و اثرگذاری مدرسه بر ایجاد نشاط اجتماعی مشهود شد.

محمدخلیل عسکری در آیین افتتاحیه دوره آموزشی توجیهی ارزیابان انتخاب و انتصاب مدیران مدارس استان فارس در دبیرستان معارف 5 ناحیه دو شیراز، گفت: می خواهیم یک چرخش تحول آفرین مدیریتی در مدارس انجام شود لذا قبل از وزارتخانه شاخص هایی را در خصوص تحول در استان فارس تعیین کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، عسکری از تدوین آیین نامه جدید انتخاب و انتصاب مدیران مدارس خبر داد و افزود: بخش عمده ای از تحول به خواستن مدیران تعلیم و تربیت بر می گردد لذا با حفظ کرامت باید به سمت انتخاب و انتصاب مدیران برویم.

عسکری خاطرنشان کرد: در انتخاب و انتصاب مدیران مدارس رعایت اخلاق و حفظ کرامت افراد در دستور کار قرار گیرد چرا که عمده معلمان دارای روحیه خوب مدیریتی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه مدرسه را باید به افراد شایسته بسپاریم، اظهار کرد: مدیر مدرسه نباید منفعل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا اثرگذاری مدرسه بر نشاط اجتماعی را نشان داد

کرونا اثرگذاری مدرسه بر نشاط اجتماعی را نشان داد