مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-19سياسي

هدف تقریب، داشتن یک جامعه قابل زیست و تحمل است


بیستمین جلسه از سلسله نشست های تخصصی امت همدل با عنوان « علوم اجتماعی و تقریب مذاهب اسلامی» با حضور اساتید و صاحب نظران برگزار شد.

- بیستمین جلسه از سلسله نشست های تخصصی "امت همدل" با عنوان علوم اجتماعی و تقریب مذاهب اسلامی با حضور اساتید و صاحب نظران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ناصرقلی سارلی -عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و دستیار ویژه دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی- به عنوان دبیر علمی این نشست، اظهار کرد: بحث تقریب که بیشتر در حوزه علوم دینی دنبال می شده، دستاوردهای قابل توجهی داشته است، اما با توجه به اینکه تقریب قرار است به یک برنامه تبدیل شود، ما به تحقیقات و برنامه های دانشگاهی نیز برای تحقق آن نیاز داریم.

وی ادامه داد: علوم اجتماعی در تبیین پدیده ها به ما کمک می کند؛ در دانشگاه ها و مراکز مطالعاتی، پژوهش، مقدمه هر چیزی است و بدون آن نمی توان کاری را از پیش برد؛ در مورد پروژه تقریب هم همین است و عالم علوم اجتماعی باید در این زمینه کمک کند.

سید هادی مرجایی -عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی- طی سخنانی در این نشست اظهار کرد: مطالعات علوم اجتماعی در دوره های جدید، زیر مجموعه های زیادی دارد و بخش های مختلفی از زندگی انسانی از جمله ساختارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف تقریب، داشتن یک جامعه قابل زیست و تحمل است

هدف تقریب، داشتن یک جامعه قابل زیست و تحمل است