مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-26بين الملل

گزارش رویترز از هراس شرکت ها برای تخلیه نفت توقیف شده ایران


خبرگزاری رویترز گزارش داد، محموله نفت توقیف شده ایران به دلیل بیم شرکت ها از تخلیه آن همچنان برای هشتمین هفته در سواحل تگزاس باقی مانده است.

- خبرگزاری رویترز گزارش داد، محموله نفت توقیف شده ایران به دلیل بیم شرکت ها از تخلیه آن همچنان برای هشتمین هفته در سواحل تگزاس باقی مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، محموله نفت خام ایران که توسط ایالات متحده مصادره شده است به مدت هشت هفته در سواحل تگزاس باقی مانده است و نمی تواند تخلیه شود، چراکه شرکت های تجاری هراس دارند هر کشتی که آن را حمل کند توسط مشتریان کنار گذاشته شود.

سوئز راجان، یک نفتکش با پرچم جزایر مارشال است که از 30 ماه مه در نزدیکی گالوستون، در حدود 50 مایلی (80 کیلومتری) خارج از هیوستون، واقع در ایالت تگزاس لنگر انداخته است و شرکت های کشتیرانی از قبول آن خودداری می کنند.

این نفتکش برای انتقال نفت خام آن به کشتی های کوچک تر و به یک عامل سبک کننده نیاز دارد، زیرا اندازه و وزن آن مانع از ورود مستقیم به بندر می شود.

یک فرد مطلع از این موضوع به رویترز گفت: شرکت های کشتیرانی نگران هستند که در صورت انتقال نفت خام ایران به کشتی هایشان سایر خریداران نفت در سفرهای آینده از کشتی آنها استفاده نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش رویترز از هراس شرکت ها برای تخلیه نفت توقیف شده ایران

گزارش رویترز از هراس شرکت ها برای تخلیه نفت توقیف شده ایران