مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 07:252023-08-21اقتصادي

معرفی 66 بسته سرمایه گذاری منطقه آزاد قصرشیرین در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه


مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین با اشاره به حضور در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه، از ارائه 66 بسته پیشنهادی به سرمایه گذاران و فعالین حاضر در این نمایشگاه خبر داد.

- معرفی 66 بسته سرمایه گذاری "منطقه آزاد قصرشیرین" در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه ایسنا/کرمانشاه مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین با اشاره به حضور در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه، از ارائه 66 بسته پیشنهادی به سرمایه گذاران و فعالین حاضر در این نمایشگاه خبر داد.

دکتر نادر نادر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حضور در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه که در حوزه گردشگری برگزار شد، گفت: از شرکت در این نمایشگاه دو هدف اصلی داشتیم که خوشبختانه هر دو هدف محقق شد.

وی اولین هدف را معرفی بیشتر ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه و بالفعل دو مرز رسمی و بزرگ شهرستان قصرشیرین شامل مرزهای خسروی و پرویزخان عنوان کرد و ادامه داد: هدف دیگر ما ارائه فرصت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری - صنعتی قصرشیرین به سرمایه گذاران بود.

مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین از ارائه 66 بسته سرمایه گذاری مطالعه شده به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی شرکت کننده در این نمایشگاه بین المللی به ویژه به سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق خبر داد و ابراز امیدواری کرد با این امر شاهد جذب سرمایه گذاران خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 66 بسته سرمایه گذاری منطقه آزاد قصرشیرین در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه

معرفی 66 بسته سرمایه گذاری منطقه آزاد قصرشیرین در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه