مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 16:402023-07-28بين الملل

جلسه امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی درباره حزب الله و جبهه لبنان


رژیم صهیونیستی این روزها وضعیت سراسر آشوبی را پشت سر گذاشته است؛ از تظاهراتهای گسترده در اعتراض به تغییرات قضایی تا اعتصاب اقشار مختلف در این رژیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع صهیونیستی خبر دادند که قرار است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی به همراه شماری از مسئولان عالیرتبه نظامی، اطلاعاتی و امنیتی این رژیم، یکشنبه آینده جلسه برگزار کنند که عنوان آن، حزب الله و جبهه لبنان است.

یارون آبراهام تحلیلگر مسائل سیاسی در شبکه12 رژیم صهیونیستی خبر داد که این جلسه بنا به درخواست مسئولان سیاسی اسراییلی برگزار می شود و در جریان آن، فرماندهان ارتش، وضعیت داخلی لبنان و مسائل مربوط به کرانه باختری فلسطین را برای نتانیاهو و مسئولان امنیتی این رژیم شرح خواهند داد.

به گفته آبراهام، چادرهای حزب الله و تحولات کرانه باختری که باعث شده بر بازدارندگی تل آویو در برابر حزب الله اثر گذاشته است، در این جلسه بررسی خواهد شد.

هدف این جلسه همچنین بررسی تهدید روزافزون از جبهه شمالی در ماههای اخیر است و  ارتش صهیونیست هم جدول زمانی ارائه خواهد کرد و نشان خواهد داد که چگونه اعتماد به نفس سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله در پی این رخدادها افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی درباره حزب الله و جبهه لبنان

جلسه امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی درباره حزب الله و جبهه لبنان