مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-13سياسي

داماد روحانی چگونه با دستکاری نمره قبولی در آزمون خلبانی را گرفته است؟


کامبیز مهدی زاده در پاسخی پُر از غلط فاحش محاسباتی، توهین و مطالب بی ربط، از پاسخ به این سؤال مشخص تسنیم طفره رفته که «چرا در آزمون آخر خلبانی در سال 97 یک سؤال از آزمون حذف و با دستکاری دیگران با نمره ناپلئونی قبول شده است؟» - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: کامبیز مهدی زاده داماد آقای حسن روحانی در واکنش به انتشار گزارش تسنیم با عنوان دستکاری عجیب برای داماد روحانی در آزمون خلبانی/ به مسافران پروازها رحم کنید! پاسخ هایی داده است که البته به محتوای گزارش تسنیم خیلی ارتباطی نداشته و مملو از اهانت است، ادبیاتی که البته شاید خیلی از آقای مهدی زاده هم نمی توان عجیب دانست.

وی در شروع پاسخ خود با بیانی که بیشتر به طنز شبیه است انتشاردهندگان این گزارش را بانیان وضع موجود خطاب کرده است! فامیل نه چندان دور آقای مهدی زاده (جناب روحانی) کشور را در طول 8 سال به چنان مهلکه ای کشانده است که چند دولت برای آواربرداری نیاز است، حال احتمالاً برای بیرون رفتن از زیر بار این عذاب وجدان، کلمه بانیان وضع موجود را درباره دیگران تکرار می کنند تا خودشان را فریب دهند.

 آقای مهدی زاده احتمالاً می داند که استفاده از این ادبیات بیش از آنکه ناشی از ابتکار عمل شان باشد، ناشی از ضعف و انفعال شان نسبت به این مسئله است؛ خودشان هم قاعدتاً باید بدانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داماد روحانی چگونه با دستکاری نمره قبولی در آزمون خلبانی را گرفته است؟

داماد روحانی چگونه با دستکاری نمره قبولی در آزمون خلبانی را گرفته است؟