مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-16سياسي

سوگواره روایت اربعین میزبان ابتکارات هنری با هوش مصنوعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از پوستر دومین سوگواره بین المللی «روایت اربعین» ویژه دانشجویان جهان اسلام با حضور رییس و اعضای هیئت رییسه دانشگاه و جمعی از دانشگاهیان برگزار شد.

- آیین رونمایی از پوستر دومین سوگواره بین المللی روایت اربعین ویژه دانشجویان جهان اسلام با حضور رییس و اعضای هیئت رییسه دانشگاه و جمعی از دانشگاهیان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از پوستر دومین سوگواره بین المللی روایت اربعین ویژه دانشجویان جهان اسلام با حضور رییس و اعضای هیئت رییسه دانشگاه و جمعی از دانشگاهیان برگزار شد.

در این مراسم؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تشریح اقدامات رسانه ای در اولین سوگواره خاطرنشان کرد: در سال گذشته برای اولین بار سوگواری روایت اربعین ویژه دانشجویان جهان اسلام در این دانشگاه شکل گرفت و بیش از صد اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و آثار فاخری در این زمینه تولید شد.

وی واقعه عاشورا و اربعین حسینی را دارای ابعاد رسانه ای عظیمی خواند و تصریح کرد: همین بعد رسانه ای است که اربعین را به بزرگ ترین همایش جهانی مملو از اخلاق و معنویت بدل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره روایت اربعین میزبان ابتکارات هنری با هوش مصنوعی است

سوگواره روایت اربعین میزبان ابتکارات هنری با هوش مصنوعی است