مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-20ورزشي

ملی پوشان اعزامی تنیس روی میز به هانگژو معرفی شدند


در بازی های آسیایی هانگژو تیم ملی آقایان کشورمان 3 نماینده و تیم بانوان یک نماینده خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهرداد علی قارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز در حاشیه برگزاری المپیاد دانشگاه فرهنگیان کشور در اصفهان اظهار داشت: بیست و چهارمین دوره المپیاد دانشگاه فرهنگیان در 6 رشته ورزشی در حال برگزاری است، مسئولیت انجمن تنیس روی میز در بخش پسران را بر عهده دارم، 26 تیم از استان های سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند.

وی افزود: مسابقات در سطح بسیار بالایی  برگزار شد، قهرمانان بسیار خوبی در این دوره از مسابقات شرکت کردند که تاثیر بسزایی در توسعه این رشته در کشور خواهند داشت.

قارداشی تصریح کرد: این مسابقات پس از وقفه ای 6 ساله مجددا در حال برگزاری است، امیدوارم سال های آینده به صورت متوالی شاهد برگزاری این رقابت ها باشیم؛ چنین مسابقاتی در ارتقای سطح فنی معلمان عزیز به خصوص معلمان ورزش تاثیرگذار خواهد بود.

رییس فدراسیون تنیس روی با بیان این که اصفهان از استان های پرتوان به خصوص در رده سنی پایه است، خاطرنشان کرد:  مبین امیری از اصفهان در مسابقات نوجوانان کشور نایب قهرمان شد، میلاد عابدینیان نیز از نفرات برتر در تیم ملی بزرگسالان هستند؛ اصفهان روند خوبی دارد و اخیرا میزبان یک اردو بین المللی بود که ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوشان اعزامی تنیس روی میز به هانگژو معرفی شدند

ملی پوشان اعزامی تنیس روی میز به هانگژو معرفی شدند