مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-08اقتصادي

پیشرفت 93 درصدی ارتقای فاز سوم تصفیه خانه فاضلاب اراک


مدیرعامل شرکت آبفای استان مرکزی از پیشرفت 93 درصدی ارتقای استریم چهارم فاز سوم تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حشمت اله عباسی عصر امروز در جریان بازدید از مجموعه تصفیه خانه های فاضلاب کلانشهر اراک و روند اجرای استریم چهارم فاز سوم این تصفیه خانه استفاده از پساب را گامی موثر در حفاظت از منابع آبی عنوان کرد.

  وی، با اشاره به تولید بیش از 1100 لیتر پساب در این تصفیه خانه بر ضرورت استفاده از این ظرفیت برای تامین آب در بخش صنعت،فضای سبز و کشاورزی برای محصولات غیر مثمر تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان مرکزی با تأکید بر تسریع در روند اجرای استریم چهارم فاز سوم تصفیه خانه فاضلاب شهر اراک گفت: تکمیل این تصفیه خانه در حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان نقش بسزایی دارد و با برنامه ریزی مناسب میتوانیم زمینه استفاده از پساب و جایگزینی آن به جای آب خام را در حوزه های مختلف استان فراهم آوریم.

  عباسی به فعالیت های صورت گرفته در بخش فاضلاب بـه اهـم اقدامات صورت گرفته در این بخش اشاره و تصریـح کـرد: در بخـش فاضلاب علاوه بر تسـریع در عملیات اجـرا و بهره بـرداری از طرح هـا و پروژه هـای ناتمـام، جـذب سـرمایه گذار و انعقـاد تفاهمنامـه همـکاری بـا بخـش خصوصـی و صنایـع در استفاده از  پسـاب تصفیه خانه هـ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 93 درصدی ارتقای فاز سوم تصفیه خانه فاضلاب اراک

پیشرفت 93 درصدی ارتقای فاز سوم تصفیه خانه فاضلاب اراک