مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 21:202023-08-03سياسي

بکارگیری اتباع بیگانه در فرصت های شغلی اصفهان نگران کننده است


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اشتغال اتباع بیگانه در استان اصفهان نگرانی هایی را در حوزه آسیب های اجتماعی و امنیتی ایجاد کرده است.

- اصفهان - فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اشتغال اتباع بیگانه در استان اصفهان نگرانی هایی را در حوزه آسیب های اجتماعی و امنیتی ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مجتبی فدا عصر پنجشنبه در جلسه مجمع نمایندگان مجلس و مجمع نمایندگان بسیج استان اصفهان اظهار داشت: ما در دفاع مقدس زمینه نقش آفرینی مردم را فراهم کردیم اما بعد از دفاع مقدس هر روز نقش مردم را در اداره کشور کمتر و کمتر تعریف کردیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مجلس باید قوانینی را تنظیم نماید که نقش مردم را در تمام ارکان کشور افزایش دهد و یکی از زمینه های افزایش ارتقا نقش مردم و سازمادهی آنها در اداره کشور تنظیم قوانین حمایتی از بسیج است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به برگزاری مراسمات عزاداری در ماه محرم گفت: در عزاداری ها و راهپیمایی اربعین می بینیم که مردم خیلی بهتر از دستگاه های دولتی عمل می کنند و دولت تنها کاری که می تواند انجام دهد تسهیل گری است و اگر این نبود نمی توانستیم سالیانه بیش از 2 میلیون زائر در اربیعن حسینی به زیارت عتبات اعزام و یا عزاداری های ماه محرم را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری اتباع بیگانه در فرصت های شغلی اصفهان نگران کننده است

بکارگیری اتباع بیگانه در فرصت های شغلی اصفهان نگران کننده است