مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-26سياسي

ادغام نماز ظهر عاشورا و نماز جمعه در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان با اشاره به تقارن روز عاشورا با جمعه گفت: نماز ظهر عاشورا و نماز جمعه در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت اقامه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه در گیلان با تسلیت ایام محرم و فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) اظهار کرد: محرم ماه عزا و ماه شور، شعور، احساس و عقلانیت است، نه امام حسین (ع) محدود به کربلا و نه عاشورا محدود به این ایام؛ بلکه نام حسین (ع) در همه عالم طنین افکن است.

وی با بیان اینکه جریان عاشورا و کربلا یک فرهنگ است، گفت: باید در این ماه جایگاه خود را بر اساس معیار و ارزش هایی که در عاشورا دیده می شود، تشخیص دهیم که در کدام جبهه قرار داریم .

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان با اشاره به تقارن روز عاشورا با پنجم مرداد سالروز نخستین اقامه نماز جمعه در کشور بیان کرد: این تقارن را به فال نیک می گیریم و هرساله ویژه برنامه هایی به این مناسبت در سراسر کشور و در گیلان برگزار می شود که امیدواریم اصحاب رسانه در برگزاری هرچه بهتر نماز جمعه ما را یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام نماز ظهر عاشورا و نماز جمعه در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت

ادغام نماز ظهر عاشورا و نماز جمعه در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت