مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-21ورزشي

لاله های نارنجی آسیا به عنوان آخرین تیم صعود کردند


تیم ملی والیبال هند با پیروزی مقابل افغانستان به عنوان تیم دوم گروه E به مرحله حذفی بیست ودومین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تیم ملی هند در آخرین دیدار دور گروهی خود در این رقابت ها که در سالن آهندوست برگزار شد توانست با نتیجه سه بر یک مقابل تیم ملی افغانستان به برتری برسد و بعنوان تیم دوم راهی دور بعدی رقابت ها شود تیم هند که به بخاطر لباس نارنجی رنگ تیم های ملی ورزشی اش به لاله های نارنجی آسیا شهرت دارد در این دیدار با نتایج 25 بر 15، 25 بر 23 و 25 بر 19 در ست های اول، دوم و چهارم توانست تیم آبی پوش افغانستان را شکست دهد و تنها ست سوم را در دیداری پایاپای با نتیجه 25 بر 23 به حریف خود واگذار کرد.

تیم ملی هند با این پیروزی توانست با کسب 3 امتیاز، به عنوان تیم دوم و به همراه تیم ملی قطر 6 امتیازی راهی مرحله بعدی این رقابت ها شود.

قضاوت این دیدار را جاتوپورن کیتی چاسومبات تایلندی و عبیدالله شاه از پاکستان برعهده داشتند و ناکایاما کین از ژاپن به عنوان ناظر داوری، این دیدار را از نزدیک نظاره گر بود.

قرعه کشی مرحله حذفی بیست ودومین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا 2023 امشب برگزار می شود و تیم ها حریفان خود را در این مرحله خواهند شناخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاله های نارنجی آسیا به عنوان آخرین تیم صعود کردند

لاله های نارنجی آسیا به عنوان آخرین تیم صعود کردند