مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-31فرهنگي

راهیابی پنج اثر کردستان به هشتمین دوره «جایزه فیروزه»


معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از راهیابی 5 اثر از هنرمندان استان به هشتمین دوره «جایزه فیروزه» کشور خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از راهیابی 5 اثر از هنرمندان استان به هشتمین دوره جایزه فیروزه کشور خبر داد.

عیسی فلاحی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 5 اثر از 3 هنرمند استان کردستان به مرحله نهایی هشتمین دوره جایزه فیروزه کشور راه یافت.

وی افزود: آثار راه یافته استان کردستان به مرحله هشتمین دوره جایزه فیروزه کشور شامل یک اثر از فاطمه نهایی در زمینه مد و لباس لباس کُردی زنانه از شهرستان سقز، در بخش عروسک سازی اثر شخصیت تلویزیونی بادوم از مهرزاد آهنیان از شهرستان سنندج و سه اثر نقاشی با تکنیک های سیاه قلم و مدادرنگی از زیبا امین نژاد از شهرستان بانه است.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: جشنواره جایزه فیروزه با هدف حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی، اسلامی در سه محور و چهار قالب برگزار می شود.

وی عنوان کرد: ایده های استارتاپی، کسب وکارهای نوپا و کسب وکارهای تجاری شده در قالب های اسباب بازی، عروسک، نوشت افزار و هدایای فرهنگی حوزه های در نظر گرفته در این جشنواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی پنج اثر کردستان به هشتمین دوره «جایزه فیروزه»

راهیابی پنج اثر کردستان به هشتمین دوره «جایزه فیروزه»