مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-17بين الملل

جوان فلسطینی با گلوله مستقیم صهیونیست ها به شهادت رسید+ فیلم


رسانه های فلسطینی اعلام کردند نظامیان صهیونیست امروز پنج شنبه بار دیگر به شهر جنین حمله کردند و یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، صبح امروز پنج شنبه شماری زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری هجوم بردند و با مبارزان فلسطینی درگیر شدند.

وزارت بهداشت با انتشار بیانیه ای اعلام کرد در این درگیری مصطفی الکستونی جوان 32 ساله فلسطینی با اصابت گلوله صهیونیست ها به سر، سینه و قلبش به شهادت رسید.

گروه مقاومت کتیبه جنین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی نیز به شدت با اشغالگران در محور البیادر درگیر شدند و اشغالگران را با تیراندازی و مواد منفجره، هدف قرار دادند.

سازمان هلال احمر فلسطین دیروز چهارشنبه نیز اعلام کرد که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شرق شهر نابلس، جوانان فلسطینی با آن ها درگیر شدند که در این درگیری دست کم 20 فلسطینی زخمی شدند و حدود 17 نفر هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

بنابر گزارش شهاب نیوز درگیری بین جوانان فلسطینی و نیروهای رژیم صهیونیستی پس از آن رخ داد که اشغالگران برای تأمین امنیت یورش شهرک نشینان به مقبره حضرت یوسف در شرق نابلس، به این منطقه هجوم بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان فلسطینی با گلوله مستقیم صهیونیست ها به شهادت رسید+ فیلم

جوان فلسطینی با گلوله مستقیم صهیونیست ها به شهادت رسید+ فیلم