مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:052023-07-23اقتصادي

کم فروشی و توزیع آرد خارج از شبکه؛ بیشترین تخلف خبازان کرمانشاه


معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بیشترین تخلفات در رسته واحدهای صنفی که به سازمان تعزیرات ارجاع داده می شود، از جانب خبازی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال عزتی معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران بیشترین تخلفات در رسته واحدهای صنفی که به سازمان تعزیرات ارجاع داده می شود را از جانب خبازی ها اعلام کرد و گفت: بیشترین تخلف خبازی ها در رابطه به کم فروشی و توزیع آرد خارج از شبکه توزیع است.

وی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی براساس تعداد کیسه آردی و سهمیه ای که در اختیار خبازی ها قرار می دهد، پخت آن ها را بررسی و رصد می کند، چنانچه کم باشد؛ پرونده به عنوان عرضه خارج از شبکه به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می شود.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در رابطه با مجازات ها، گفت: براساس مصوبه سرانه سه قوه، تا 10 برابر ارزش تخلف شخص متخلف مجازات خواهد شد.

وی در بحث چگونگی نظارت ها، اضافه کرد: با توجه به وضعیت نوع کالاهای تقاضا شده از سوی مردم، نظارت بر آن موضوع بیشتر و متمرکز می شود؛ الان بحث نظارت بر بازار مرغ مطرح است که براساس قیمت تنظیم بازار باید کیلویی 85 هزار تومان توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم فروشی و توزیع آرد خارج از شبکه؛ بیشترین تخلف خبازان کرمانشاه

کم فروشی و توزیع آرد خارج از شبکه؛ بیشترین تخلف خبازان کرمانشاه