مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-21دانش

اعطای «بورس دانش» به 1000 دانشجو از مهر امسال


رییس سازمان امور دانشجویان از اعطای «بورس دانش» به 1000 دانشجو در برخی رشته های تعریف شده علوم بنیادین،علوم پایه و علوم انسانی خبر داد.

- رییس سازمان امور دانشجویان از اعطای بورس دانش به 1000 دانشجو در برخی رشته های تعریف شده علوم بنیادین،علوم پایه و علوم انسانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان در خصوص اعطای بورس دانش گفت: هدف از این بورس بلاعوض، تشویق و هدایت استعدادهای برتر نظام آموزش و پرورش کشور برای ورود به رشته های دارای اولویت (بر اساس اسناد فرادستی) در حوزه های علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، سلامت و هنر است.

رییس سازمان امور دانشجویان افزود: دانشجوی بورسیه در حین تحصیل از تسهیلات استفاده می کند و در مقاطع بعدی در صورت حفظ شایستگی لازم، در اولویت دریافت بورس خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان امور دانشجویان، وی در پایان تاکید کرد: از همین امسال بحث بورس دانش را با 1000 نفر شروع کرده ایم و در دفترچه کنکور هم شرایط آن اعمال شده است؛ بر این اساس، 1000 نفر از داوطلبینی که در رشته های مد نظر انتخاب رشته کنند، بورس دانش می شوند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای «بورس دانش» به 1000 دانشجو از مهر امسال

اعطای «بورس دانش» به 1000 دانشجو از مهر امسال