مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:112023-08-20سياسي

پروازهای اربعین از فرودگان زنجان هنوز قطعی نشده است


هنوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری چیزی در مورد برقرار پرواز از زنجان به مقصد عتبات ابلاغ و اعلام نشده است و متولی سازمان حج و زیارت است.

- محمد قاسمی، مدیر فرودگاه زنجان در گفت وگو با فارس در مورد احتمال برقراری پروازهای اربعین از زنجان به مقصد عتبات عالیات اظهار داشت: هنوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری چیزی در مورد برقراری پرواز از زنجان به مقصد عتبات ابلاغ و اعلام نشده است.

مدیر فرودگاه زنجان با تقدیر از تلاش های مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و همچنین استاندار زنجان گفت: متولی برقراری پروازها سازمان حج و زیارت است و ما فقط مجری هستیم.

وی با بیان اینکه تا این لحظه مطلبی در مورد برقرار پرواز به مقصد کشور عراق به فرودگاه زنجان ابلاغ نشده است، افزود: در صورت ابلاغ بلافاصله برای مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است، در حال حاضر فقط پروازهای زنجان به مقصد مشهد در این فرودگاه دایر است و تلاش مسوولان برای راه اندازی پرواز در مقاصد دیگر ادامه دارد.

گفتنی است، تاسیس فرودگاه زنجان به سال 1369 برمی گردد و این فرودگاه تنها فرودگاه در سراسر استان زنجان است.

  فرودگاه زنجان با ماموریت ارایه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی برای پذیرش پروازها، به منظورحمل و نقل هوانوردی طراحی و احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای اربعین از فرودگان زنجان هنوز قطعی نشده است

پروازهای اربعین از فرودگان زنجان هنوز قطعی نشده است