مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-17سياسي

نایین کلکسیونی از میراث فرهنگی کشور است/صادرات عبا در دستور کار


نایین_ وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه نایین کلکسیونی از میراث ایران است، گفت: رفع مشکلات محله تاریخی محمدیه در دستور است و در این راستا بازار فروش عبا را در حوزه صادرات رونق خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عزت الله ضرغامی در صد و شصت و یکمین سفر شهرستانی خود در حاشیه بازدید از اماکن تاریخی شهرستان نایین اظهار کرد: بافت های تاریخی ارزشمندی در گوشه گوشه های شهرستان نایین قرار دارد و در واقع نایین کلکسیون میراث ایران ما است.

وی ادامه داد: این شهرستان یکی از مقاصد گردشگری است و در شرق استان اصفهان دارای اولویت است که برنامه داریم بیشتر به این شهرستان پرداخته شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه در بافت تاریخی نایین خانه های بوم گردی خوبی شکل گرفته که موقعیت درآمدی مناسبی را به وجود آورده است، گفت: محله محمدیه شهر نایین در کشور محله ای بی نظیر و دارای کارگاه های عبابافی با کیفیت بسیار عالی است و در راستای رفع مشکلات این محله تلاش می کنیم و بازار فروش عبا را در حوزه صادرات رونق می دهیم.

وی ضمن ابراز امیدواری برای جبران گذشته متناسب با توانایی ها، مصوبات و اعتبارات و رفع موانع، بیان کرد: نایین صنایع دستی متفاوت و ارزشمندی دارد و بازار تاریخی، کاروانسرای روستای بلاباد، قلعه تاریخی نایین مربوط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایین کلکسیونی از میراث فرهنگی کشور است/صادرات عبا در دستور کار

نایین کلکسیونی از میراث فرهنگی کشور است/صادرات عبا در دستور کار