مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-13اجتماعي

هوای اصفهان سالم است/ کاهش شاخص آلاینده ازُن


شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز با میانگین 69 در وضعیت سالم ثبت شد.

- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میانگین شاخص هوای کلان شهر اصفهان امروز یکشنبه 22 مرداد براساس داده های دریافتی 16 ایستگاه پایش فعال با شاخص 69 در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

جمشید لقایی اضافه کرد: با توجه به وزش باد به نسبت شدید، شاخص ذرات معلق 10 میکرون (ریزگرد) در وضعیت قابل قبول بوده اما با توجه به گرمای هوا در میانه روز آلاینده ازُن در شرایط ناسالم قرار می گیرد که طی 48 ساعت گذشته از شاخص 201 ناسالم برای عموم به عدد 35 در صبح امروز رسیده است.

وی ادامه داد: امروز شاخص هوا در ایستگاه سپاهان شهر با میانگین 45 در وضعیت پاک و در ایستگاه خیابان 25 آبان با 110 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

مسئول کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: شاخص کیفی هوا همچنین در ایستگاه ولدان با 52، خیابان فیض با 55، خیابان فرشادی با 60، پارک زمزم با 63، خیابان میرزا طاهر با 68، زینبیه با 70، بولوار کاوه با 71، رهنان با 78 و کردآباد با 88 AQI در وضعیت زرد و قابل قبول است.

لقایی اضافه کرد: افراد بسیار حساس از جمله سالمندان، افراد دارای بیماری های تنفسی و قلبی، زنان باردار و کودکان لازم است که فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان سالم است/ کاهش شاخص آلاینده ازُن

هوای اصفهان سالم است/ کاهش شاخص آلاینده ازُن