مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-22بين الملل

خانه هیتلر در اتریش پاسگاه پلیس می شود


دولت اتریش از تصمیم خود برای تغییر کاربری خانه هیتلر و تبدیل آن به یک مرکز پلیس و مرکزی برای آموزش حقوق بشر خبر داده است.

- دولت اتریش از تصمیم خود برای تغییر کاربری خانه هیتلر و تبدیل آن به یک مرکز پلیس و مرکزی برای آموزش حقوق بشر خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری معا، وزارت کشور اتریش اعلام کرد که پس از سال ها کشمکش قانونی، دولت تصمیم گرفته است خانه هیتلر را به یک مرکز پلیس و نیز مرکزی برای آموزش حقوق بشر تبدیل کند.

سخنگوی وزارت کشور اتریش در این باره به خبرگزاری فرانسه گفته است که این تغییر کاربری از دوم اکتبر سال میلادی جاری آغاز خواهد شد.

وی گفت که پس از بازسازی معماری، یک پاسگاه پلیس و یک مرکز آموزشی برای افسران حقوق بشر در این ساختمان که گذشته سنگینی در پس زمینه خود دارد، برقرار خواهد شد.

طبق این گزارش، دولت اتریش نمی خواهد این ساختمان به عنوان مکان تولد هیتلر در تاریخ 20 آوریل 1889 و جایی که وی دوران کودکی اش را در آن سپری کرده است، به یک مرکز یادبود برای نئونازی ها تبدیل شود.

کمیته ای متشکل از کارشناسان که توسط دولت اتریش در سال 2016 تشکیل شد، در این باره اعلام کرد که هدف اجازه ندادن به فرقه های افراطی برای زیارت این مکان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه هیتلر در اتریش پاسگاه پلیس می شود

خانه هیتلر در اتریش پاسگاه پلیس می شود