مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 21:202023-07-31ورزشي

منبع آگاه: رییسی با استعفای سجادی موافقت کرد


یک منبع خبری مطلع به تسنیم گفت که رییسی با استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش و جوانان موافقت کرده است و وی به زودی از این وزارتخانه خداحافظی خواهد کرد.

- یک منبع خبری مطلع به تسنیم گفت رییس جمهور ضمن پذیرش استعفای حمید سجادی، کیومرث هاشمی را به عنوان سرپرست وزارت ورزش منصوب خواهد کرد.

  یک منبع خبری مطلع به تسنیم گفت که رییس جمهور با استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش و جوانان موافقت کرده است و وی به زودی از این وزارتخانه خداحافظی خواهد کرد.

  به گفته این مقام مطلع، چند گزینه به عنوان سرپرست مطرح شده بودند که تا این لحظه احتمال انتصاب آقای کیومرث هاشمی از دیگر گزینه ها بیشتر است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سید حمید سجادی وزیر ورزش به دلیل عارضه ناشی از سقوط بالگرد و ضرورت ادامه درمان، دوبار تقاضای استعفای خود را تقدیم رییس جمهور کرده بود.

  بالگرد حامل حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، چهارم اسفند 1401 هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت در حالی که نزدیک به نشستن بود سقوط کرد و برخی سرنشینان آن زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند و اسماعیل احمدی رییس حوزه وزارتی وزارت ورزش نیز جان خود را از دست داد.

  خبرنگار تسنیم کسب اطلاع کرد که آقای سجادی در روزهای اخیر نیز به دلیل آسیبی که به طحال وی در همان سانحه بالگرد وارد شده است، تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبع آگاه: رییسی با استعفای سجادی موافقت کرد

منبع آگاه: رییسی با استعفای سجادی موافقت کرد