مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:402023-07-29دانش

کمبود فضا گریبان گیر ورود شرکت های دانش بنیان به پارک های علم و فناوری + فیلم


  قاسم مصلحی رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: در شهرک علوم تحقیقاتی اصفهان حدود 670 شرکت دانش بنیان مستقر هستند؛ - کمبود فضا گریبان گیر ورود شرکت های دانش بنیان به پارک های علم و فناوری + فیلم رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به اینکه برخی از شرکت ها علیرغم اینکه پذیرش شدند، اما به دلیل محدودیت فضای فیزیکی امکان استقرار ندارند گفت: به دلیل کمبود فضای فیزیکی مقداری از درخواست ها با وجود اینکه پذیرش شدند، اما منتظر تامین فضای فیزیکی هستند.

  قاسم مصلحی رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: در شهرک علوم تحقیقاتی اصفهان حدود 670 شرکت دانش بنیان مستقر هستند؛ و این شرکت ها باعث اشتغال 8900 نفر از فارغ التحصیلان دانتشگاهی هستند که از این تعداد بیش از 550 نفر مدرک دکتری دارند.

وی با اشاره به اینکه برخی از شرکت ها علیرغم اینکه پذیرش شدند اما به دلیل محدودیت فضای فیزیکی امکان استقرار ندارند گفت: به دلیل کمبود فضای فیزیکی مقداری از درخواست ها با وجود اینکه پذیرش شدند، اما منتظر تامین فضای فیزیکی هستند.

 رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به تامین فضای فیزیکی افزود: سال گذشته یک ساختمان مناسب در اصفهان را برای استقرار این شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضا گریبان گیر ورود شرکت های دانش بنیان به پارک های علم و فناوری + فیلم

کمبود فضا گریبان گیر ورود شرکت های دانش بنیان به پارک های علم و فناوری + فیلم