مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-21سياسي

همه دستگاه های نظام باید پیوست مسجدی داشته باشند


مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه همه دستگاه های نظام باید پیوست مسجدی، داشته باشند، گفت: باید مشخص شود که مجلس و تمام وزارت خانه ها چه خدمتی به مساجد انجام خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین کمال خداداده رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، ضمن تسلیت ایام اسارت آل الله، اظهار کرد: همچنین روز جهانی مسجد را نیز گرامی می داریم.

وی ادامه داد: حوزه به عنوان قلب تپنده معارف الهی، اسلامی و اهل بیت (ع) و کانون تربیت عالمان دین و تولید کننده محتواهای دینی از همه نهادها و دستگاه هایی که در نشر، توزیع، خدمات فرهنگی و تبیین معارف الهی تلاش کنند، استقبال کرده و وظیفه خود می داند نهایت هم کاری و هم فکری را با آن ها داشته باشد.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اینکه مسجد مهم ترین کانون تربیت اندیشه دینی است، مطرح کرد: تمام افرادی که در خدمت مسجد هستند از منظر حوزه جایگاه رفیعی دارند.

وی با بیان اینکه به عنوان حوزه وظیفه داریم فلسفه عبادت با محوریت مسجد را تولید، تبیین و روزآمد کنیم، عنوان کرد: معاونت تبلیغ با همکاری پژوهش در این عرصه باید فعال باشد.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه فقه مسجد باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: احکام مرتبط با مسجد در فقه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه های نظام باید پیوست مسجدی داشته باشند

همه دستگاه های نظام باید پیوست مسجدی داشته باشند