مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-13سياسي

تقویت انسجام فرهنگی برای مقابله با الگوهای ناسازگار ضروری است


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان این که تقویت انسجام فرهنگی اکسیر عزت آفرین ملی است، تعمیق باورهای دینی برای مقابله با الگوهای ناسازگار را ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی شامگاه یکشنبه در جلسه هیئت اندیشه ورز مازندران گفت: عدم گفتگوی تأثیر گذار و مهارت محور با نسل جدید آسیب جدی در عرصه فرهنگی است.

این مسئول استانی با یادآوری آرمانخواهی نسل اول انقلاب افزود: نسل جدید با الهام از اندیشه های مانای کانون های دینی مسیر پیشرفت و بالندگی کشور را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به برخی مشکلات ودغدغه های فرهنگی در جامعه افزود: دشمن با بهره گیری از خلأهای فرهنگی درپی گسست نسلی و ساخت و ترویج الگوهای ناسازگار با فرهنگ دینی است.

سلگی با بیان اینکه رشد یافتگی جامعه در گرو اعتلای فرهنگی کشور است اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی باید با محور قراردادن جوانان و نوجوانان از این سرمایه های مولد فکری برابر هجوم سازمان یافته فرهنگی صیانت کنند.

معاون استاندار اجرای طرح های تحولی در عرصه فرهنگی را سبب رفع چالش های ناپایدار این بخش دانست وافزود: تقویت خرده فرهنگ های بومی و آیینی در مارندران موجب استحکام پایه های فرهنگی و دفع آسیب های این عرصه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت انسجام فرهنگی برای مقابله با الگوهای ناسازگار ضروری است

تقویت انسجام فرهنگی برای مقابله با الگوهای ناسازگار ضروری است