مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-02سياسي

اینجا محققان برای رفع نیازهای مردم محصول می سازند


رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی از طراحی نظام جامعیت مالکیت فکری و ساماندهی پارک های علم و فناوری این نهاد خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی که اتفاقا مسؤولان آن این روزها در حال تدارک برای برگزاری مراسم سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی هستند، در سال های پس از انقلاب اسلامی توانسته نقش مؤثری در تولید محصولات دانش بنیان داشته باشد و محققان این نهاد پژوهش های بزرگی را به ثمر رسانده اند که با این طرح ها دردی از دردهای مردم درمان شده است.

درباره برنامه های جهاد دانشگاهی در حوزه تجاری سازی محصولات با مسعود ابراهیمی رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی گفت وگو کردیم.

* طراحی نظام جامعیت مالکیت فکری جهاد دانشگاهی فارس: از طرح های جدید جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش و تجاری سازی بگویید.

ابراهیمی: یکی از طرح های بزرگ ما که در مدت ریاست آقای مسلمی نایینی آن را انجام دادیم، طراحی نظام جامعیت مالکیت فکری جهاد دانشگاهی است که این طرح را برنامه ریزی و آغاز کردیم و امیدواریم تا آخر سال کامل شود.

* تدوین نظام جامع ساماندهی پارک های علم و فناوری فارس: از پارک های علم و فناوری جهاد دانشگاهی چه خبر؟ این پارک ها در چه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا محققان برای رفع نیازهای مردم محصول می سازند

اینجا محققان برای رفع نیازهای مردم محصول می سازند