مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 21:502023-07-29اقتصادي

کالاهای تولید ی استان زنجان مزیت رقابتی و نسبی خوبی دارند


کالاهایی که در استان زنجان تولید می شود مزیت رقابتی و نسبی خوبی دارد و این کالاها باید در این نمایشگاه قابل ارائه و عرضه باشد.

- زنجان-رییس سازمان صمت زنجان،گفت: کالاهایی که در استان زنجان تولید می شود مزیت رقابتی و نسبی خوبی دارد و این کالاها باید در این نمایشگاه قابل ارائه و عرضه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید گلشنی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه صادرات ایران به روسیه، با بیان اینکه کالاهایی که در استان زنجان تولید می شود مزیت رقابتی و نسبی خوبی دارد، گفت: این کالاها باید در این نمایشگاه قابل ارائه و عرضه باشد.

وی ابراز کرد: نمایشگاه صادرات ایران به روسیه به میزبانی زنجان برگزار می شود که زمینه ساز همکاری های بلندمدت و ارائه توانمندی های صادراتی استان به کشور مقصد است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: باید تلاش کنیم در بستر نمایشگاه های بین المللی، کالاهایی را که توان رقابتی در آنها داریم به سمت صادرات سوق دهیم.

گلشنی فرد تاکید کرد: ارزش برگزاری هر نمایشگاه تنها به ارزش قراردادهای نمایشگاه ارزیابی نمی شود بلکه برگزاری این نمایشگاه ها در استان ما دستاورد زیادی دارد که یکی از آنها ارتباط موثر و پایدار میان فعالان اقتصادی دوطرف است که منجر به همکاری گسترده و درازمدت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای تولید ی استان زنجان مزیت رقابتی و نسبی خوبی دارند

کالاهای تولید ی استان زنجان مزیت رقابتی و نسبی خوبی دارند