مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:282023-08-13سياسي

آغاز داوری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»


مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به شرکت 350 لرستانی در شانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، گفت: داوری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان استان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد چگنی نژاد عصر امروز در جمع رسانه ها با اشاره به اینکه داوری شانزدهمین دوره مسابقات قرانی مدهامتان در مرحله استانی در دو گروه برادران و خواهران انجام می شود، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات قرآنی که به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود، 350 نفر از فعالان قرآنی استان از کانون های مساجد با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی افزود: این دوره از رقابت های قرآنی در دو بخش ویژه اعضا شامل رقابتی استانی و کشوری، استعدادیابی قرآنی کودکان زیر هفت سال و بخش ویژه کانون برگزار می شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان گفت: این جشنواره در 10 رشته مختلف شامل اذان، مکبری، قرائت نماز، حفظ کل، حفظ جزء30، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، معارف اهل بیت(ع) و مفاهیم برگزار می شود.

چگنی نژاد بیان کرد: روند اجرای این مسابقات به این گونه است که اعضای کانون های مساجد استان با مراجعه به سامانه بچه های مسجد در رشته مورد نظر ثبت نام و در بعضی از رشته های اثر خود را ثبت و در رشته های حفظ جزء 30 و مفاهیم قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز داوری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»

آغاز داوری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»