مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-09سياسي

پیش ثبت نام 220 نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در قم


فرماندار قم با اشاره به ادامه پیش ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در دو روز گذشته 220 نفر در این فرایند شرکت و مدارک خود را بارگذاری کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان فرماندار قم ظهر امروز در جمع خبرنگاران، در خصوص روند اجرای پیش ثبت نام از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در روز اول پیش ثبت نام 125 نفر و در روز دوم هم 95 نفر در پیش ثبت نام شرکت کرده اند، گفت: در مجموع در این دو روز 220 نفر مدارک خود را در درگاه وزارت کشور بارگذاری کرده اند.

ذاکریان با اشاره به اینکه پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز دوشنبه 16 مرداد ماه آغاز شده است، افزود: زمان پیش ثبت نام تا روز یک شنبه 22 مرداد ماه ادامه خواهد داشت اما از همه افراد علاقه مند به شرکت در انتخابات در خواست داریم تا شرکت در پیش ثبت نام را به روز آخر موکول نکنند.

وی همچنین به ضرورت افزایش مشارکت و رقابت در انتخابات اشاره کرد و گفت: از همه گروه ها، تشکل ها و افراد مستقل علاقه مند به کشور دعوت می کنیم تا برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نمایند.

وی تاکید کرد: کسانی که در پیش ثبت نام شرکت نکنند امکان حضور در ثبت نام نهایی را نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام 220 نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در قم

پیش ثبت نام 220 نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در قم