مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-21ورزشي

تمهیدات پلیس راه برای بازی آسیایی تیم تراکتور


سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی از حضور و تلاش مضاعف تیم های گشتی پلیس در محورهای استان و مسیرهای منتهی به ورزشگاه یادگارامام(ره) تبریز در مسابقه فوتبال تیم های تراکتوروالشارجه خبرداد.

- تبریز-سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی از حضور و تلاش مضاعف تیم های گشتی پلیس در محورهای استان و مسیرهای منتهی به ورزشگاه یادگارامام(ره) تبریز در مسابقه فوتبال تیم های تراکتوروالشارجه خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حبیب آبراهه صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیش بینی حضور حداکثری طرفداران تیم تراکتور در این مسابقه تمهیدات ترافیکی ویژه برای رفاه حال طرفداران و تماشاگران اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: در همین رابطه برابر تمهیدات اندیشیده شده تیم های گشتی پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس در سطح جاده ها و محورهای استان حضور فعال خواهند داشت و از ساعت 21 تا 23 شب از ورود کامیون ها و تریلی در آزادراه کسایی ممانعت خواهد شد.

سرپرست پلیس راه استان ادامه داد: از رانندگان کامیون و تریلی تقاضا داریم از ساعت 18 عصر تا 23 شب جهت تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و پلیس راه استان را در روان سازی ترافیکی مسیرهای منتهی به ورزشگاه یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات پلیس راه برای بازی آسیایی تیم تراکتور

تمهیدات پلیس راه برای بازی آسیایی تیم تراکتور