مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 07:502023-08-13حوادث

کشف 1200 کیلو انواع موادمخدر در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه در چهار ماه گذشته سال جاری 1200 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در سطح شهرستان کشف شد، اظهار کرد: - ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه در چهار ماه گذشته سال جاری 1200 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در سطح شهرستان کشف شد، اظهار کرد: در زمینه کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش داشته ایم.

سرهنگ احمد ساکی شنبه 21 مرداد در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه تعداد معتادان دستگیر شده که روانه کمپ و اماکن بازپروری شدند، در سال جاری تاکنون 900 نفر بوده است، افزود: پاکسازی تفرجگاه ها به صورت هفتگی انجام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امسال 1100 دستگاه موتور و خودرو مزاحم توقیف شده است، گفت: طرح امنیت محله محور با مشارکت معتمدین و متنفذین محلات به منظور پاکسازی مناطق آلوده هر هفته انجام می شود.

ساکی از کاهش 25 درصدی قتل نسبت به سال گذشته در ملایر خبر داد و مطرح کرد: نزاع و درگیری فردی نیز نسبت به سال قبل 13 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه در زمینه دستگیری متهمین و مظنونین فراری 108 درصد افزایش داشته ایم، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه عرض اندام و جولان به اراذل و اوباش نمی دهیم و با آنها برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1200 کیلو انواع موادمخدر در ملایر

کشف 1200 کیلو انواع موادمخدر در ملایر