مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:502023-07-23فرهنگي

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه تمدید شد


دبیر اجرایی نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه گفت: پیرو درخواست همکاران رسانه ای، مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه تا 15 مرداد ماه سال جاری تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احد یگانه صبح یک شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: خبرنگاران، عکاسان، روزنامه نگاران و گزارشگران رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری می توانند آثار خود را در بخش های خبر و یادداشت، گزارش، عکس (مستند اجتماعی)، گزارش تصویری و فیلم کوتاه تا 15 مرداد ماه سال جاری به دبیرخانه نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه ارسال کنند.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه یادآور شد: محورهای پذیرش آثار رسانه ای، فرهنگ شهروندی و مصرف بهینه آب، مدیریت مصرف آب، آب رسانی و اقتصاد آبی، بحران آب و نقش رسانه ها، بحران آب و حفاظت منابع آبی، بازچرخانی و تصفیه آب و آب و توسعه پایدار است.

وی افزود: علاقمندان می توانند تا 15 مرداد ماه سال جاری آثار خود را از طریق ایمیل به نشانی AB.

resaneh1402@gmail.

com و یا پیام رسان های مجازی به شماره 09307690897 ارسال نمایند.

یگانه در پایان سخنان خود تاکید کرد: فقط آثاری که در رسانه های نوشتاری، دیداری، شنیداری (رسمی ثبت شده) منتشر شده، اجازه شرکت در جشنواره را دارند و هر خبرنگار می تواند برای شرکت در جشنواره سه اثر خود را از یک رسانه به دبیرخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه تمدید شد

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه تمدید شد