مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-01سياسي

وجود اختلافات در مجموعه مدیریت شهری قم جز خسارت نتیجه ای ندارد


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ وحدت اعضای شورای شهر قم گفت: اگر در مجموعه مدیریت شهری اختلافی ایجاد شود، جز خسارت نتیجه ای نخواهد داشت و مردم ما را نمی بخشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد امیرآبادی فراهانی صبح سه شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: حضور ما در جلسه امروز شورای شهر قم در راستای تقویت و حفظ وحدت نیروهای انقلاب است.

وی عنوان داشت: مردم قم سال ها است که به مجموعه نیروهای انقلابی در طول 6 دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قم و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی اعتماد کردند و به افرادی که خود را منتسب به انقلاب معرفی کردند، رأی دادند که این امر مسئولیت منتخبان را در راستای حفظ و حراست از ارزش های انقلابی و دینی و خدمت بیشتر به مردم قم که همواره در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی پیشگام بوده اند را سنگین می کند که باید تلاش مضاعفی داشت و به اعتماد مردم با خدمت مطلوب پاسخ داد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: آقای ذوالنوری گفتند که امروز در این جلسه حاضر شویم و از اعضای شورا بخواهیم که وحدت خود را حفظ کنند چرا که اگر در مجموعه مدیریت شهری اختلافی ایجاد شود، جز خسارت نتیجه ای نخواهد داشت و مردم ما را نخواهند بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود اختلافات در مجموعه مدیریت شهری قم جز خسارت نتیجه ای ندارد

وجود اختلافات در مجموعه مدیریت شهری قم جز خسارت نتیجه ای ندارد