مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 00:202023-07-30بين الملل

برنامه اصلاحات قضایی را متوقف کن تا درباره آن بازاندیشی کنیم!


با تشدید اعتراضات،رهبر جریان اپوزیسیون در کنست رژیم صهیونیستی با انتشار توییتی خواستار مسکوت گذاشتن لایحه جنجالی اصلاحات قضایی نتانیاهو به مدت 18 ماه برای از سرگیری مذاکرات برای اصلاح آن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با شدت گرفتن اعتراضات علیه برنامه اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو با انتشار توییتی در حساب کاربری خود خواستار مسکوت گذاشتن برنامه جنجالی نتانیاهو به مدت 18 ماه شد تا با از سرگیری مذاکرات با کابینه درباره روند اصلاحات طرح قضایی نتانیاهو به یک نتیجه مشخص و مورد رضایت مشترک نائل شودند.

خبرگزاری اسپوتنیک شامگاه یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که یاییر لاپید از رهبران جریان مخالف نتانیاهو در واکنش به خودداری دیوان عالی قضایی رژیم صهیونیستی درباره واکنش اصلاحات قضایی توسط نتانیاهو در توییتی خطاب به کابینه نتانیاهو نوشت: با مسکوت گذاشتن برنامه اصلاحات قضایی که نیازمند همکاری و تصویب از سوی جناح مخالف و جناح حاکم است به ادامه مذاکرات برای اصلاح این برنامه کمک کنیم.

بر پایه این گزارش، دیوان عالی قضایی رژیم صهیونیستی هفته گذشته پس از تصویب بند عقلانیت در روز دوشنبه گذشته در کنست نسبت به صدور دستور احتیاطی برای مسدود کردن اعتبار اصلاحات قضایی نتانیاهو درباره بند عقلانیت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه اصلاحات قضایی را متوقف کن تا درباره آن بازاندیشی کنیم!

برنامه اصلاحات قضایی را متوقف کن تا درباره آن بازاندیشی کنیم!