مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-10سياسي

بازدید دادستان تهران از 5 زندان استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در طرحی ویژه که به دستور دادستان تهران اجرا شد، 115 نفر از معاونان دادستان، سرپرست های دادسرا های تهران، - صبح امروز، پنج شنبه 19 مرداد، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در زندان اوین از بند ها و بخش های مختلف این ندامتگاه بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در طرحی ویژه که به دستور دادستان تهران اجرا شد، 115 نفر از معاونان دادستان، سرپرست های دادسرا های تهران، قضات اجرای احکام، بازپرسانی که در زندان ها زندانی دارند و همچنین قضات ناظر با حضور در زندان های اوین، کانون اصلاح و تربیت، زندان زنان، قزلحصار و تهران بزرگ از این اماکن بازدید و به مشکلات و دغدغه های مددجویان رسیدگی کردند.

دادستان تهران ابتدا با حضور در بند 6 زندان اوین با مددجویان این بند به صورت چهره به چهره دیدار کرد که افراد در بند به نوبت مشکلات خود را برای صالحی عنوان کردند و در ادامه دادستان تهران ضمن بررسی موارد دستورات لازم جهت کمک به این افراد را صادر کرد.

در ادامه این بازدید صالحی با حضور در حسینیه ندامتگاه اوین به صورت چهره به چهره با مددجویان این زندان دیدار و پس از دریافت مشکلات مطروحه آن ها به دغدغه هایشان رسیدگی و دستورات لازم را جهت کمک به این مددجویان صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دادستان تهران از 5 زندان استان تهران

بازدید دادستان تهران از 5 زندان استان تهران