مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-17سياسي

اولین دوره جشنواره علمی حدیث پژوهان جوان برگزار می شود


اولین دوره جشنواره علمی حدیث پژوهان جوان به همت گروه حدیث پژوهی پژوهشکده معارف اهل بیت علیهم السلام و با همکاری انجمن حدیث حوزه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اولین دوره جشنواره علمی حدیث پژوهان جوان به همت گروه حدیث پژوهی پژوهشکده معارف اهل بیت علیهم السلام و با همکاری انجمن حدیث حوزه برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، از حدیث پژوهان جوان دعوت می شود تا مقالات علمی خود را با موضوعات تاریخ حدیث، منابع حدیثی، اعتبارسنجی و رجال الحدیث، فقه الحدیث، مصطلح الحدیث، پاسخ به شبهات حدیثی و دیگر موضوعات حدیثی و پیراحدیثی برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

در مرحله نخست ده مقاله برتر حدیث پژوهان جوان توسط هیئت داوران گزینش و به هر یک از مقالات برتر 3 میلیون تومان اعطا می شود.

در مرحله دوم مقالات برتر مرحله نخست در نشست های علمی شناسه حدیث گروه حدیث پژوهی ارائه و با گزینش سه ارائه برتر حدیث پژوهان جوان توسط هیئت داوران به نفر اول 10 میلیون تومان، نفر دوم 7 میلیون تومان و نفر سوم 5 میلیون تومان اعطا خواهد شد.

لازم به ذکر است حداکثر سن 35 سال متولدین اول مرداد ماه 1367 به بعد تعیین شده است.

امتیازات ویژه مقالات شامل پژوهشی بودن اثر، نوآورانه بودن اثر، نشریافته در مجلات پژوهشی معتبر و دارای رویکرد موافق با اصالت میراث حدیثی شیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره جشنواره علمی حدیث پژوهان جوان برگزار می شود

اولین دوره جشنواره علمی حدیث پژوهان جوان برگزار می شود