مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-15بين الملل

انتقاد عضو اتحادیه میهنی کردستان به تداوم تجاوز ترکیه به عراق


عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق با انتقاد از سکوت دولت در برابر حملات مداوم ترکیه علیه عراق گفت: فقط، طی 6 ماه گذشته، بیش از 660 بار مناطقی از شمال عراق بمباران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عضو اتحادیه میهنی کردستان با انتقاد از ترکیه در نقض فاحش و آشکار حاکمیت عراق و منشورهای بین المللی با ارائه آماری اعلام کرد که ارتش ترکیه طی 6 ماه گذشته، بیش از 660 بار مناطق از شمال خاک عراق را هدف بمباران توپخانه ای و موشکی خود قرار داده است و این به مثابه اعلام جنگ آشکار علیه حاکمیت سرزمینی عراق به شمار می رود.

پایگاه خبری المعلومه عراق شامگاه سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که برهان شیخ رئوف عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق با ابراز تأسف از سکوت بغداد در قبال تجاوزات روزانه ارتش ترکیه به خاک عراق گفت: بمباران شمال عراق از سوی ارتش ترکیه دیگر امری روزمره و به پدیده ای عادی مبدل شده و به طور میانگین روزانه شاهد 4 حمله توپخانه ای و هوایی از سوی آنکارا به خاک عراق هستیم و طبق آمار، شاهد قربانی شدن صدها تن از غیرنظامیان بی گناه از جمله زنان و کودکان در پی این تجاوزات و حملات ترکیه هستیم.

برهان شیخ رئوف در گفت وگو با المعلومه با اشاره به حجم بالای کوچ اجباری هزاران تن از شهروندان عراقی از روستاها و مناطق مسکونی خود در نتیجه بمباران های پی در پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو اتحادیه میهنی کردستان به تداوم تجاوز ترکیه به عراق

انتقاد عضو اتحادیه میهنی کردستان به تداوم تجاوز ترکیه به عراق