مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-20اقتصادي

ساماندهی دستفروشان بروجرد در دستور کار شهرداری قرار گرفت


مصوبه ستاد ساماندهی دستفروشان در راستای جلوگیری از سد معبر دستفروشان، وانت بارها و مغازه داران در بروجرد اجرایی شد.

- یحیی عیدی بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اجرای مصوبه ستاد ساماندهی دستفروشان جهت جلوگیری از هرگونه سد معبر و مسدود کردن معابر و پیاده روها توسط دستفروشان، وانت بارها و مغازه داران، اظهار کرد: حضور و فعالیت دست فروشان و خودروهای سیار در معابر خیابان جعفری (از سه راهی جعفری تا میدان جعفری) و خیابان صفا (از میدان قیام تا ساختمان هلال احمر) ممنوع شد و شهرداری طبق قانون مانع فعالیت این افراد می شود.

وی بیان کرد: در حالی که برابر قانون، سد معبر جرم محسوب می شود، اما برخی افراد بدون توجه به این موضوع در معابر و خیابان ها اقدام به دست فروشی می کنند، اتفاقی که تردد شهروندان و خودروها را مختل می کند.

شهردار بروجرد با اشاره به اینکه سد معبر سبب نارضایتی شهروندان و ناپسند شدن چهره شهر است، گفت: شهرداری برابر وظایف قانونی خود نسبت به رفع سد معبر اقدام کرده است، با توجه به اینکه طبق قانون این مهم از وظایف مهم شهرداری است و نیازی به ابلاغ اخطار کتبی به صنوف نیست.

وی خاطر نشان کرد: در راستای امرار معاش دستفروشان، مکان هایی به عنوان بازارچه های روزانه ویژه دستفروشان و وانت بارها در نقاط مختلف شهر تعیین شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی دستفروشان بروجرد در دستور کار شهرداری قرار گرفت

ساماندهی دستفروشان بروجرد در دستور کار شهرداری قرار گرفت