مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 22:502023-08-08ورزشي

عبدالملکی: ایران شاهراه ترانزیت منطقه است


دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از خاک جمهوری اسلامی ایران به عنوان امن ترین، ارزان ترین و سریع ترین مسیر ترانزیتی منطقه یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت الله عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، در نشست خبری با اصحاب رسانه در منطقه آزاد اروند، ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفدهم مردادماه سالروز پاسداشت مقام خبرنگار، بیان کرد: در گفتمان انقلاب اسلامی رسالت اصلی جامعه خبری امیدآفرینی است و اگر خبری تولید ومنتشر می شود، باید حتما منجر به ایجاد امید و انگیزه در جامعه شود.

وی با بیان اینکه، کشور در دوران پس از انقلاب اسلامی پیشرفت های بسیاری در حوزه های مختلف داشته است، گفت: به این پیشرفت های چشمگیر باید معرفی و اطلاع رسانی شود چرا که متأسفانه به این پیشرفت ها توجه نشده است و غرب با بزرگنمایی مشکلات کشور، بر موفقیت ها سرپوش گذاشته است.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، در خصوص موضوع انحلال و یا انفعال ادارات کل منطقه همچون فرهنگ و ارشاد اسلامی و نگرانی از تکرار چنین تجربیاتی برای اداره کل ورزش و جوانان در منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: تأکید ریاست محترم جمهور بر اجرای کامل ماده 65 احکام دائمی برنامه توسعه کشور در من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالملکی: ایران شاهراه ترانزیت منطقه است

عبدالملکی: ایران شاهراه ترانزیت منطقه است