مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-22سياسي

تنفر آحاد جامعه از فتنه گران با انعکاس اغتشاشات سال گذشته در فضای مجازی


معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: انعکاسِ اغتشاشات سال گذشته در فضای مجازی باعث نفرت و انزجار آحاد جامعه از فتنه گران شد.

- حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در حاشیه بازدید از رویداد روایت 2 با عنوان حماسه مقاومت مردم ایران ضمن قدردانی از مدیران و عوامل مرکز فضای مجازی بسیج سپاه امام رضا علیه السلام در برپایی این رویداد رسانه ای، اظهار کرد: از رسالت های مهم نیروهای جبهه انقلاب، ثبت و روایت صحیح و موشکافانه از حقایق پیش رو است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی در این خصوص ادامه داد: حقایقی از جمله خباثت آمریکا و مردم ستیزی آن، حقیقت آغشته بودن دست کوموله و دموکرات در خون مردم بیگناه ایران اسلامی، حقیقت طراحی پشت صحنه اغتشاشات سال گذشته، حقیقت پشتیبانی سرویس های جاسوسی از فتنه گران، حقیقت فساد سیستمی پهلوی ها و هزاران حقیقتی که به دلیل نپرداختن مکتوم مانده است.

وی با اشاره به مزیت های برگزاری چنین رویدادهایی که به روایت واقعیات می پردازد، افزود: برگزاری این رویدادها در ارزیابی ظرفیت پدافند در حوزه فضای مجازی و ارتقای ظرفیت های کمی و کیفی فعالان مجازی تاثیر بسزایی دارد و نمونه بسیار خوبی است که می توان عملیات های گسترده تر و مستمر در فضای مجازی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنفر آحاد جامعه از فتنه گران با انعکاس اغتشاشات سال گذشته در فضای مجازی

تنفر آحاد جامعه از فتنه گران با انعکاس اغتشاشات سال گذشته در فضای مجازی