مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 19:552023-08-01بين الملل

هشدار سناتور آمریکایی به روسیه درباره حمله هسته ای به اوکراین


خطاب به دوستان روسیه خود که درباره استفاده از تسلیحات هسته ای در اوکراین صحبت می کنند اعلام می کنم: لازم است بفهمید که این اتفاق با توجه به مجاورت اوکراین به خاک ناتو حمله به خود ناتو خواهد بود.

-  لیندسی گراهام : خطاب به دوستان روسیه خود که درباره استفاده از تسلیحات هسته ای در اوکراین صحبت می کنند اعلام می کنم: لازم است بفهمید که این اتفاق با توجه به مجاورت اوکراین به خاک ناتو حمله به خود ناتو خواهد بود.

ایسنا نوشت: لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه آمریکایی که به داشتن مواضع جنگ طلبانه مشهور است هشدار داد، حمله هسته ای روسیه علیه اوکراین را حتی با وجود اینکه این کشور در ائتلاف ناتو عضو نیست به عنوان یک حمله علیه این ائتلاف در نظر می گیرد.

 لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه آمریکایی بعد از آن این هشدار را داد که دمیتری مدودف، رییس جمهور سابق روسیه و معاون رییس شورای امنیت این کشور گفت، روسیه در صورتی که نیروهای اوکراینی خاکش را تهدید کنند مجبور به استفاده از تسلیحات هسته ای خواهد شد.

گراهام در این توییت مدعی شد: خطاب به دوستان روس خود که درباره استفاده از تسلیحات هسته ای در اوکراین صحبت می کنند اعلام می کنم: لازم است بفهمید که این اتفاق با توجه به مجاورت اوکراین به خاک ناتو حمله به خود ناتو خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سناتور آمریکایی به روسیه درباره حمله هسته ای به اوکراین

هشدار سناتور آمریکایی به روسیه درباره حمله هسته ای به اوکراین