مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-10سياسي

«جنگسر» از قطب های تأمین مواد اولیه سوخت هسته ای خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع معدنی صنعتی شهید باکری در محدوده جنگسر گفت: - جنگسر از قطب های تأمین مواد اولیه سوخت هسته ای خواهد بود رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: جنگسر از قطب های تأمین مواد اولیه سوخت هسته ای و پشتیبان کننده تولید برق هسته ای خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع معدنی صنعتی شهید باکری در محدوده جنگسر گفت: در برنامه راهبردی سازمان شتاب بخشیدن به فعالیت ها در مسیر تولید انرژی پاک همیشه در اولویت قرار داشته و در دست پیگیری و اقدام است.

معاون رییس جمهور افزود: این محدوده معدنی یکی از مناطق مستعد است که بر اساس برآورد های اولیه در مجموع برای انجام این بخش از پروژه در چند سال آینده به حدود هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز است.

وی با اشاره به برنامه تولید 20 هزار مگا وات برق هسته ای تاکید کرد: این مجتمع معدنی بدون شک یکی از قطب های تأمین مواد اولیه سوخت هسته ای برای ما خواهد بود و نقش بسزایی در پشتیبانی برنامه تولید 20 هزار مگاوات برق هسته ای که مقام معظم رهبری روی آن تاکید داشتند، دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جنگسر» از قطب های تأمین مواد اولیه سوخت هسته ای خواهد بود

«جنگسر» از قطب های تأمین مواد اولیه سوخت هسته ای خواهد بود