مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-02فرهنگي

جزییاتی از نحوه انتخاب بهترین های سینما بعد از 3 سال تعطیلی


دبیر اهدای جایزه سالانه سینمای ایران اعلام کرد که مرحله اول داوری فیلم ها حدودا از 10 روز دیگر آغاز می شود و مراسم نیز به دلیل تقارن با ماه صفر، - دبیر اهدای جایزه سالانه سینمای ایران اعلام کرد که مرحله اول داوری فیلم ها حدودا از 10 روز دیگر آغاز می شود و مراسم نیز به دلیل تقارن با ماه صفر، در روز ملی سینما (21 شهریور) نخواهد بود.

ایسنا نوشت: دبیر اهدای جایزه سالانه سینمای ایران اعلام کرد که مرحله اول داوری فیلم ها حدودا از 10 روز دیگر آغاز می شود و مراسم نیز به دلیل تقارن با ماه صفر، در روز ملی سینما (21 شهریور) نخواهد بود.

فرهاد توحیدی درباره برخی جزییات بیست و دومین جشن خانه سینما که امسال با تغییر نام به اهدای جوایز سالانه سینمای ایران پس از سه سال تعویق برگزار خواهد شد، بیان کرد: آیین نامه این مراسم که برای انتخاب برترین های سینما از سال 1398 تاکنون است، تنظیم شده و به زودی منتشر می شود.

براساس این آیین نامه تمام فیلم هایی که از 31 خرداد سال 98 تا ابتدای تیرماه 1402 در سینماهای کشور و نیز به صورت آنلاین به اکران عمومی درآمده اند، حائز شرایط برای شرکت در رقابت و داوری می شوند.

او با اشاره به اینکه داوران توسط اصناف سینمایی معرفی خواهند شد، گفت: فرایند عضوگیری در شاخه های مختلف انجمن علوم، فنون و هنرهای سینمایی کامل نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از نحوه انتخاب بهترین های سینما بعد از 3 سال تعطیلی

جزییاتی از نحوه انتخاب بهترین های سینما بعد از 3 سال تعطیلی