مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-15اقتصادي

روزنامه جوان: برای این 6 میلیارد دلار ذوق زده نشوید


آنچه مهم است اینکه نه می توان نسبت به توافق صورت گرفته با طرف امریکایی برای تبادل چند زندانی و آزادسازی 6 میلیارد دلار – در صورت تحقق- آن قدر ذوق زده شد که تصور شود از همین فردا یخ های ضخیم بین ما با امریکا رو به آب شدن است و نه این میزان تلاش دولت و تسلیم .

- آنچه مهم است اینکه نه می توان نسبت به توافق صورت گرفته با طرف امریکایی برای تبادل چند زندانی و آزادسازی 6 میلیارد دلار – در صورت تحقق- آن قدر ذوق زده شد که تصور شود از همین فردا یخ های ضخیم بین ما با امریکا رو به آب شدن است و نه این میزان تلاش دولت و تسلیم شدن امریکا را در مقابل ایران بی ارزش و صرفاً حرکت تبلیغاتی به حساب آورد.

روزنامه جوان نوشت:خبر آزادی این چند زندانی امریکایی و آزادسازی 6 میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران آنچنان مهم تلقی شد که پس از انتشار آن در نخستین ساعت های بامداد روز جمعه به سرعت بازتاب جهانی یافت و از تحولی تازه در پیشبرد گفتگو های غیرمستقیم میان ایران و امریکا سخن ها رانده شد.

  در مقابل این خبر با دو نگاه متفاوت مواجه هستیم.

برخی این اقدام را از دستاورد های بزرگ دولت سیزدهم به حساب می آورند چرا که ایران در قبال چنین اقدامی، هیچ امتیاز مهمی را که به توافقات برجام بر می گشت به طرف امریکایی نداده و تازه در قبال آزادی جاسوسانی که با اراده جمهوری اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه جوان: برای این 6 میلیارد دلار ذوق زده نشوید

روزنامه جوان: برای این 6 میلیارد دلار ذوق زده نشوید