مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-07سياسي

50 درصد زندانیان خراسان جنوبی مشغول به کار هستند


مدیرکل زندان های خراسان جنوبی گفت: 50 درصد از محکومان در مجموعه زندان های استان را با کمک بنیاد تعاون و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مشغول به کار کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی عبدی، مدیرکل زندان های خراسان جنوبی امروز در آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات آزاد استانی مهارت زندانیان با اشاره به حدیثی از حضرت رسول اکرم(ص) گفت: اشتغال زندانیان یکی از سیاست های سازمان زندان ها و قوه قضاییه است که در سند تحول هم به آن اشاره شده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته با سه انعقاد تفاهمنامه با ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و جهاد کشاورزی استان توانستیم تعداد قابل توجهی از زندانیان را در حرفه های مختلف آموزش دهیم.

 عبدی با بیان اینکه در بحث آموزش مهارتی مددجویان زندان موفق به کسب 66 درصد پیشرفت از تعهد سازمان زندان ها شدیم، اضافه کرد: آموزش های مهارتی بر اساس نیازسنجی هر شهرستان ارائه می شود.

مدیرکل زندان های خراسان جنوبی با اشاره به بحث اشتغال زندانیانی که مهارت آموخته اند، گفت: 50 درصد از محکومان در مجموعه زندان های استان را با کمک بنیاد تعاون استان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مشغول به کار کردیم و در بحث توسعه فضای کارگاهی داخل زندان موفق شدیم با توجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد زندانیان خراسان جنوبی مشغول به کار هستند

50 درصد زندانیان خراسان جنوبی مشغول به کار هستند