مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-14پزشكي

کشف هزار قرص قاچاق در بازرسی از عطاری های شیروان


مسئول پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور معاونت غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از کشف حدود هزار عدد انواع قرص های قاچاق در بازرسی از عطاری های شیروان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز داوود علی آبادی، مسئول پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور معاونت غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: حدود هزار عدد انواع قرص های قاچاق در بازرسی از عطاری های شیروان کشف شد.

وی گفت: پیرو شکایات صورت گرفته از عطاری های سطح شهرستان شیروان در سامانه 190، کارشناسان واحد مبارزه با قاچاق معاونت غذا و دارو از عطاری ها بازدید و بازرسی کردند.

مدیر واحد مبارزه با قاچاق معاونت غذا و دارو خراسان شمالی افزود: این شکایات به علت فروش انواع قرص های مخدر توسط عطاری ها بود که امری خلاف قانون است.

وی ادامه داد: طی این بازرسی ها که با پلیس شیروان انجام گرفت، بیش از 600 عدد قرص جنسی، 200 عدد قرص متادون و 100 عدد قرص بی.

2 کشف و ضبط شد.

علی آبادی تصریح کرد: از هم استانی های عزیز تقاضا می شود مشاهدات و شکایات خود را در راستای مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور، به سامانه 190 گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف هزار قرص قاچاق در بازرسی از عطاری های شیروان

کشف هزار قرص قاچاق در بازرسی از عطاری های شیروان