مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:202023-07-26سياسي

ایجاد فرصت پیشرفت از طریق فناوری رویکرد اصلی جهاد دانشگاهی است


سرپرست جدید جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت:ایجاد فرصت پیشرفت و توسعه از طریق فناوری و کارآفرینی و تعامل اثربخش با دستگاه های اجرایی رویکرد اصلی جهاد دانشگاهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسحاق رسولی صبح چهارشنبه در مراسم معارفه سرپرست جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: مسئله گرایی استانی و پرداختن به نیازها و چالش های استانی و ایجاد فرصت پیشرفت و توسعه از طریق فناوری و کارآفرینی و تعامل اثربخش با دستگاه های اجرایی و تقویت جریان فرهنگی اصیل و متعهد به آرمان های شهدا، رویکرد اصلی جهاد دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه سازمانی موفق است که روی فرصت ها تمرکز کرده و قابلیت و ظرفیت های تأثیرگذاری خود را ارتقا دهد، گفت: جهاد دانشگاهی یکی از خوشنام ترین نهادهای انقلابی است و بین مردم پایگاه خوبی دارد و وجهه خوبی به نظام داده است و امیدواریم بتوانیم این وجهه مثبت را بیش از پیش تقویت کنیم.

سرپرست جدید جهاد دانشگاهی استان اردبیل مهمترین رکن یک دستگاه اجرایی را سرمایه اجتماعی عنوان کرد و افزود: ارتقای سرمایه اجتماعی و معنوی می تواند سرمایه های انسانی دیگر را نیز نمود و بروز دهد.

رسولی ادامه داد: اساس سرمایه اجتماعی، معنوی، همدلی و همنوایی که در مجموعه جهاد دانشگاهی به وضوح به چشم می خورد و باورم این است که در این نهاد انقلابی می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فرصت پیشرفت از طریق فناوری رویکرد اصلی جهاد دانشگاهی است

ایجاد فرصت پیشرفت از طریق فناوری رویکرد اصلی جهاد دانشگاهی است