مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-10اقتصادي

احصاء 319 عرصه سرمایه گذاری در گیلان


استاندار گیلان از احصاء 319 عرصه سرمایه گذاری در این استان در طول یک و نیم سال گذشته خبر داد و گفت: دانش پایه و بنیان کردن واحدهای تولیدی در گیلان یکی از اولویت های دولت سیزدهم است و در همین راستا اقدامات خوبی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی صبح امروز در نشست کمیته اشتغال گیلان و در سالن الغدیر استانداری با اشاره به شرایط خوب گیلان در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری اظهار کرد: در طی یک و نیم سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در این استان انجام شده و شرایط گیلان به نسبت میانگین کشوری، بسیار خوب است.

  وی با تاکید بر راستی آزمایی میزان اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه های اجرایی در گیلان افزود: برخی از دستگاه ها به وظایف خود در حوزه اشتغال عمل کرده و برخی دیگر در حال انجام تعهدات خود در حوزه اشتغال هستند از این رو باید تمامی این موارد مورد آمایش و راستی آزمایی قرار گیرد.

  استاندار گیلان با ابراز خرسندی از عدم تعطیلی واحدهای تولیدی در این استان گفت: در این مدت سعی کردیم ضمن حفظ شرایط موجود در واحدهای تولیدی فعال، برخی از واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل را هم فعال کنیم و اجازه ندادیم تا کارگری از کار بیکار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصاء 319 عرصه سرمایه گذاری در گیلان

احصاء 319 عرصه سرمایه گذاری در گیلان