مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:102023-07-31اقتصادي

رفع مشکل اسناد ارزی 4 کشتی نهاده دامی در بندر امام/ کشتی ها پهلو گرفتند


مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از حل مشکل اسناد ارزی 4 کشتی حامل نهاده های دامی خبر داد و گفت: این کشتی ها در بندر امام پهلوگیری کرده و در حال تخلیه و بارگیری هستند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از حل مشکل اسناد ارزی 4 کشتی حامل نهاده های دامی خبر داد و گفت: این کشتی ها در بندر امام پهلوگیری کرده و در حال تخلیه و بارگیری هستند.

حمید بدوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از حدود یک ماه گذشته 7 کشتی حامل نهاده های دامی در لنگرگاه بندرامام خمینی به دلیل مشکلات اسناد ارزی امکان پهلوگیری، تخلیه و بارگیری نداشتند.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش های انجام شده و تامین ارز موردنیاز، مشکلات اسناد ارزی مربوط به 4 فروند کشتی از این 7 فروند حل شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: اکنون این کشتی های حامل نهاده های دامی ذرت و کنجاله در بندر امام پهلوگیری کرده و در حال تخلیه و بارگیری هستند.

پیشتر در این زمینه: بدوی ادامه داد: این 4 کشتی حامل بیش از 270 هزار تن انواع نهاده های دامی هستند که از سوی شرکت پشتیبانی امور دام خریداری و به منظور تامین نیاز کشور وارد شده اند.

وی خاطرنشان کرد: به زودی مشکلات اسناد ارزی 3 کشتی دیگر باقی مانده در لنگرگاه بندر امام (ره) نیز حل خواهد شد تا این کشتی ها نیز بتوانند در اسکله پهلوگیری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل اسناد ارزی 4 کشتی نهاده دامی در بندر امام/ کشتی ها پهلو گرفتند

رفع مشکل اسناد ارزی 4 کشتی نهاده دامی در بندر امام/ کشتی ها پهلو گرفتند